07:44 | يكشنبه 4 فروردين 1398
news
هدیه نهال به مشتریان بانک ایران زمین

1397/12/19

هدیه نهال به مشتریان بانک ایران زمین
بانکداری ایده‌ال:معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین، با اشاره به نقش مسئولیت اجتماعی در پیشرفت و ایجاد همبستگی در جامعه گفت: فرهنگ مسئولیت اجتماعی باید در جامعه نهادینه شود، زیرا این امر باعث می‌شود همه ما نسبت به رفع مشکلات اجتماعی، حساس باشیم و رفع آنها را وظیفه‌ی خود بدانیم.
به گزارش بانکداری ایده آل، هادی قدیمی معاون عملیات بانکی روز گذشته به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری با حضور در برخی از شعب استان تهران این بانک به مشتریان نهال هدیه کرد.

قدیمی در این مراسم با تشریح اقدامات صورت گرفته توسط این بانک در این هفته گفت: بانک ایران زمین مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه محیط زیست تعریف کرده، از اینرو با همراهی مشتریان سعی داشته گامهای موثری را در این حوزه بردارد.
وی پویش "بلوط ایران زمین" را برگرفته از دغدغه‌های مشتریان بانک ایران زمین دانست و اظهار داشت: مشتریان ما در نقاط مختلف کشور با اطلاع از اقدامات بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی در خواست‌های خود را برای ما ارسال می‌کنند و ما به فراخور زمان و امکانات سعی می‌کنیم با مشارکت مخاطبین و مشتریان به آنها بپردازیم.
معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین با تاکید بر اینکه بانکها سازمانهای تاثیر گذار و پیشرو در اجرای مسئولیت اجتماعی هستند افزود: محصولات و خدمات بانکها تاثیر مستقیمی در توسعه و زندگی افراد دارد. حذف کاغذ، کاهش ترافیک، حفظ منابع، کاهش زمان، کارایی بالاتر، ایجاد بستر کارآفرینی و کمک به تولید تنها بخش کوچکی از تاثیر خدمات بانکها در زندگی امروز هستند.
در این بازدید که با همراهی مدیر و معاون امور شعب استان تهران و مدیر روابط عمومی انجام شد، ضمن معرفی پویش «بلوط ایران زمین» از مشتریان خواسته شد با پیوستن به آن در شبکه‌های اجتماعی حساسیت حفظ منابع طبیعی و منحصر به فرد کشور را به سایر افراد جامعه منتقل کنند.
در انتهای این بازدیدها نهالی از سوی بانک ایران زمین به مشتریان هدیه شد.

برچسب ها:

بانک ایران زمین