08:05 | يكشنبه 4 فروردين 1398
news
 خدمات به مشتریان متنوع‌تر می‌شود

1397/12/20

حرکت نظام بانکی به سمت دیجیتالی شدن
خدمات به مشتریان متنوع‌تر می‌شود
بانکداری ایده‌ال:یک مقام مسئول در نظام بانکی با اشاره به حرکت بانک‌ها به سمت دیجیتالی شدن گفت: با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی در نظام بانکی، خدمات به مشتریان متنوع‌تر می‌شود.
به گزارش بانکداری ایده آل، عبدالمجید پورسعید در مراسم رونمایی از تمبر بانک ایران زمین گفت: بانک‌های کشور به سمت دیجیتالی شدن حرکت کرده اند و گام‌های بسیار مهمی برداشته شده است و این در حالی است که با توجه به تغییر سریع تکنولوژی در سیستم بانکی دنیا، این گام‌ها باید سریع‌تر و بلندتر در نظام بانکی ایران برداشته شود.

وی افزود: بر این اساس بانک ایران زمین به عنوان یکی از بانک‌هایی که خود را با تکنولوژی‌های روز نظام بانکی سازگار کرده است، اولین بانکی بوده که به سمت دیجیتالی شدن گام برداشته است.

پورسعید اظهار داشت: رونمایی از تمبر بانک ایران زمین نشانگر حرکت این بانک در راستای دستیابی به اهداف است و ما در برنامه خود تدارک دیده ایم که به یک بانک دیجیتالی تبدیل شویم. این در حالی است که ما اولین بانکی بودیم که برنامه ریزی برای تحول دیجیتالی در نظام بانکی را اعلام کرده و تلاش نموده ایم که خدمات خود را به مشتریان متنوع‌تر کنیم.

مدیرعامل بانک ایران زمین اظهار داشت: جای خوشحالی دارد که بانک‌های دیگر نیز این حرکت را شروع و برای آن برنامه ریزی کرده اند و بر این اساس ما نیز به زودی شاهد ارائه خدمات جدید به مشتریان هستیم.

تمبر بانک ایران زمین به مناسبت سالروز تأسیس این بانک که ۲۴ اسفند است، رونمایی شد.