20:13 | يكشنبه 29 ارديبهشت 1398
news
توصیه های امنیتی بانک رفاه به مشتریان

1397/12/22

توصیه های امنیتی بانک رفاه به مشتریان
بانکداری ایده‌ال:بانک رفاه حسب ماهیت و پیچیدگی جرایم مبتنی بر سوء استفاده از رفتارها و عکس العمل های انسانی (مهندسی اجتماعی)، فرهنگ سازی امنیتی را به عنوان گام اساسی به منظور مقابله با کلاهبرداری ها در دستور کار خود قرار داده است.
به گزارش بانکداری ایده آل، برخی اشخاص حقیقی یا حقوقی با تبلیغات فراوان در رسانه ها، فضای مجازی، ارسال پیامک و ... مدعی اخذ تسهیلات فوری به عنوان عامل رسمی بانک ها هستند که پس از جلب اطمینان قربانی، اقدام به دریافت وجه و یا اسناد رسمی مالکیت و ... می کنند. همچنین با شگرد مشابه از نتایج قرعه کشی بانک ها سوء استفاده کرده و مبالغ یا اطلاعات کارت های بانکی آنها را مطالبه می کنند.

از این رو از مشتریان گرامی درخواست می شود به منظور تأمین منابع مالی مورد نیاز خود، صرفاً از طریق بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری دارای مجوز (مندرج در سایت بانک مرکزی ج.ا.ا به نشانی اینترنتی www.CBI.ir اقدام کنند.
شایان ذکر است، هرگونه اطلاع رسانی به مشتریان در فرایند اعطای جوایز قرعه کشی بانک، از طریق کانال های رسمی صورت می پذیرد.
گفتنی است، اطلاعات تکمیلی در پورتال اطلاع رسانی بانک به نشانی www.refah-bank.ir در بخش توصیه های امنیتی ارایه شده است.

برچسب ها:

بانک رفاه